The one click box is an absolute stunner
Loki S1 is BP 4 and Loki S2 is BP5.Does anyone know what will be the next Blufans Exclusive after their release of Lord of the ring movie series?
Also, I’m trying to figure out the releases of Blufans Premium line after BP01, BP02 and BP03.
It seems that;
Blufans Premium 04
is Loki Season 01
And
Blufans Premium 04
Is Ant-Man and the Wasp: Quantumania
Anybody know the order of the following BP line cause these don’t add up ?
And Ant-Man 1-3 are BP 6-8Loki S1 is BP 4 and Loki S2 is BP5.
They bumped this one for later, and added the other two Ant-mans.Is Ant-Man and the Wasp: Quantumania
Bonjour,
Avant d'envoyer le deuxième film, vous pourriez envisager d'envoyer le premier à vos clients de Ninja Shop. Nous payons aussi !!! It's called "Common Sense"
Guten Morgen,
Bevor Sie den zweiten Film versenden, könnten Sie erwägen, den ersten an Ihre Ninja-Shop-Kunden zu senden. Wir zahlen auch!!! Es heißt „gesunder Menschenverstand“
Bonjour,
Avant d'envoyer le deuxième film, vous pourriez envisager d'envoyer le premier à vos clients de Ninja Shop. Nous payons aussi !!! It's called "Common Sense"
Envoie un message à @Wreck et il te confirmera le resteBonjour,
this is an english speaking forum if you are able to converse in english please.Envoie un message à @Wreck et il te confirmera le reste
Le beacoup. Bonjour merci.Bonjour,
this is an english speaking forum if you are able to converse in english please.
Then members would be better able to assist.
Good news!DL shipped (Kevin)
Bonjour,
Je ne suis pas ce genre de français et malheureusement il y a des spéculateurs dans tous les pays. (Etats-Unis, Angleterre et j'en oublie certainement). J'attendrai.La France a hâte de mettre les objets sur eBay pour trois fois le prix
Unfortunately, speculation has no boundaries...France can't wait to put the stuff on eBay for three times the price