[WINNERS CHOSEN] [NINJA WEEK '15 GIVEAWAY] Guardians Of The Galaxy Fnac Excl.+ 2nd Prize (2 winners)

Status
Not open for further replies.

Kuzco

Premium Supporter
Jul 28, 2012
2,818
France
full

Hi to all!!

Just like every year I had to host a give-away during this #‎bestweekever‬ crazy #‎ninjaweek‬

There will be 2 lucky winners.

Here are the Prizes:

*1st winner will get the hard to find Guardians Of The Galaxy Fnac Exclusive Steelbook Mint & Sealed

1st Prize.jpg




and as a consolation prize...
*2nd winner will get X-Men Days Of Future Past (French amaray edition Region Free), Alien 3 (UK Steelbook) and Die Hard 4.0 (UK Steelbook)

2nd Prize.jpg


How to win???

Just thank this post and give us a quote from any french movie you liked (recent or classic)
Quotes from La Cité de la peur, Le Raid, La Horde, La Haine, Amélie Poulain, Nid de Guêpes, 4 Garçons pleins d'avenir, etc... or quotes from classic actors like Pierre Richard, Louis De Funès, Jean Gabin, etc...
The quote must be in French (not translated)

NB: Shipping covered by me depending on your location

Have fun Ninjazzzzzzz

full
 
Last edited:
Thank you!

I love this quote from Gaspar Noe's "Irreversible"

"With a little money, we can help you get revenge. The assailant drew blood. Blood calls for revenge. Vengeance is a human right."
 
  • Like
Reactions: Agent_DVD and Kuzco
"Non mais t’as déjà vu ça ? En pleine paix, y chante et pis crac, un bourre-pif, mais il est complètement fou ce mec ! Mais moi les dingues, j’les soigne, j’m’en vais lui faire une ordonnance, et une sévère, j’vais lui montrer qui c’est Raoul. Aux quatre coins d’Paris qu’on va l’retrouver, éparpillé par petits bouts façon puzzle... Moi quand on m’en fait trop j’correctionne plus, j’dynamite... J’disperse... Et j’ventile..."
Les tontons flingueurs (classique !)

Thanx for this great giveaway ! Merci beaucoup !
 
  • Like
Reactions: Kuzco
Wow thanks for this

Amélie: [chuchotant dans le cinéma] je me pencher pour des choses, personne d'autre n'intercepte.

[film sur l'écran de cinéma : comme un homme et une femme sont sur le point de baiser, une mouche se promène à travers une vitre en arrière-plan]
 
  • Like
Reactions: Kuzco
Cheers for the giveaway!

"Vous au moins vous ne risquez pas d'être un légume puisque même un artichaut a du cœur!" Amélie Poulain
 
  • Like
Reactions: Kuzco
"Amélie - Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur."

Thanks for the giveaway!
 
  • Like
Reactions: Kuzco
"Mon plus grand handicap, ce n'est pas d'être en fauteuil, c'est d'être sans elle" - Intouchables

Thanks for the giveaway. :)
 
  • Like
Reactions: Kuzco
Amelie:
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois"
 
  • Like
Reactions: Kuzco
From La Cité de la Peur:

Commissaire Bialès : Vous voulez un whisky ?

Odile Deray : Oh, juste un doigt….

Commissaire Bialès : Vous voulez pas un whisky d'abord ?


Thanks for the give-away! :D
 
  • Like
Reactions: Bunk and Kuzco
Thanks for the give away! From Les Diaboliques...

Plantiveau , le concierge : Ce ne veut pas dire une chose . Ce est toujours ceux qui savent qui obtiennent noyés . Ceux qui ne peuvent pas , ne vont pas près de la piscine .
 
  • Like
Reactions: Kuzco
Status
Not open for further replies.